torstai 13. syyskuuta 2012

Esteitä

Pyöräilin tallille ja olin siellä neljän aikaan ja olin ihan märkä, kiitos sateen. Menin hoitamaan aluks Maisaa sen karsinaan ja sitten Ronjan tultua mentiin ulos hoitamaan Maisa ja Dexu. Autettiin ratsastajat selkään ja mentiin satulahuoneeseen syömään. Mulla oli jotain ihme kanapastaa mukana ja se oli ihan kamalaa, yök. En enää ikinä syö sitä. Kello alko tulla puol kuusi ja mentiin Ellenin kanssa hoitamaan Dotti. Tunnin menin siis Dotilla.
 
Ponski oli vähän likanen, mutta hyvin saatiin se yhdessä puhtaaksi. Aluks käveltiin ihan normaalisti ja sit alettiin ravailemaan pääty-ympyröitä ja tehtiin pysähdyksiä. Sit mentiin "possujonossa" (hyvien välimatkojen kanssa) puomeja ja sitten niitä aina nosteltiin. Korkein este oli joku 40cm mikä hypättiin. Lopuks mentiin se "rata" yksitellen laukassa. Niitä esteitä oli kaksi ja hypättiin molemmat kerran ja sitten toinen vielä toisen kerran.
 
Tää oli mun eka estetunti Dotilla ja sillä oli tosi kiva hypätä! (: Hypättiin kaks kertaa yks pystyeste ja siinä poni aina hyppäs vähän kauempaa ja mä en aina pysyny mitenkään parhaiten siellä mukana. Dotti on ehdottomasti mun kakkos valinta kisoihin, jos en saa Limpparia.
 
Dotti jatkoi vielä seuraavalle tunnille, joten lähdin Ronjan ja Ellun kanssa satulahuoneeseen ja muut meni hoitamaan ponit. Oltiin loppu aika satulahuoneessa ja lähdin joskus vähän ennen yhdeksää kotiin. Huomenna pitäis mennä hoitamaan Tytsä ja Toksu, eilinen hoitopäivä jäi pois, sillä olin Syrenbackalla hoitajakokouksessa. Ja en oo yhtään varma meenkö lauantaina tallille, täytyy kattoo jaksanko lähtee pyöräilemään.
 





 
Lisää ratsastuskuvia tulee, kun saan niitä Elleniltä. Pikkunen koostevideo tältä tunnilta:
 


2 kommenttia:

  1. Tos ekas kuvassa Dotti näyttää jotenki ihmeen inspiroituneelta ! :D Mut hyvinhän teil näytti ainaki menevän (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha :D Se oli tosi kiva, sil vois mennä enemmänki noit esteitä :3

      Poista