keskiviikko 5. syyskuuta 2012

Kiireellistä menoa

Kello oli 20 vaille neljä, kun pääsin koulusta. Lähin juoksien ratikkapysäkille. Siel oli ruuhkaa ja se ratikka meni etanasti eteenpäin. Vähän ennen sitä pysäkkii missä jään nii mun bussi, jolla mun olis pitäny mennä meni siitä ohi...joten menin toisella bussillä joka kiersi. Se pysähty melkeen jokasella pysäkillä. Kirosin mielessäni ja vilkuilin kelloa...Kello oli yli neljä ja istuin viel siel bussissa. Mun olis pitäny olla neljän maissa kuvaamassa Annan  ja Lotan estetuntia.
 
Sit ku vihdoin pääsin pois sieltä bussista juoksin kotiin, vaihdoin tallikamat päälle, kamera mukaan ja pyörälle. Pyöräilin tuhatta ja sataa tallille ja kello oli silloin jo puol viis, joten puolet tunnista oli menny ohi. Kuvasin sen loppu tunnin ja sit ku ne meni kaartoon häippäsin hoitamaan Tytsän ja Toksun.
 
Tytsä oli piehtaroinu karsinassa ja oli ihan likanen. Sit sen omistaja tuli ratsastamaan sillä, niin laitoin Tytsälle suojat jalkoihin ja satulan selkään. Se vähän katto mua siellee "et sä sitä sinne saa, senkin kääpiö" :D Mut sain mä sille sen satulan. Sit ne lähti ulos ja mä menin harjaamaan Toksun, joka oli taas piehtaroinu tarhassa. Se oli ihan kuranen. Sen harjaamisessa meni myös jonkun aikaa...Täytin molempien purkit ja kello oli vähä yli kuus ku lähin.
 
Tytsästä ja Toksusta ei oo kuvii. Täs on jotain kuvii, jota otin sen tunnin aikana.
 
 







 
Huomenna oma ratsastus, jee. Mennää ilman jalustimia. Limpparil olis kiva mennä. Dotti vois olla kans ihan kuva ku sil on nii tasaset askeleet. Lissun kyydis en ainakaan pysyis. Mut eniten haluun pikkusen Limpparin C: Koitan huomen tehä siitä tunnista postauksen ja ehkä koostevideon, huomiseen.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti