lauantai 1. syyskuuta 2012

Lauantai tallilla

Menin tänään pyörällä tallille. Olin mulla menee pyöräl tallille kaks tuntii, joten lähdin jo seittemän aikaan tallille ja olin siellä yhdeksän aikaan. Kuulin tallilla, että Ynkky ja Purdy (Vanhoja Syrenbackan tuntiponeja, jotka lähti eläkkeelle, Purdy oli eka poni jolla menin koko tallilla) lähti eilen molemmat vihreille laitumille :(
 
Minä ja Purdy 2008. Tamma oli eka jolla menin Stall Syrenbackalla, eka jolla ravasin, laukkasin, menin ilman satulaa, nyt sillä on hyvä olla. 2.6.1979-31.8.2012 ♥
Ynkky, ei ollu muuta kuvaa :( ©Sanni
 
Santtua lähdettiin viemään tarhaan, menin auttamaan porttien avaamisessa. Santtu sit lähti vetämään itseään ruoholle ja taluttaja nykäisi riimunnarusta ja se lukko hajos. Onneks Santtu ei tajunnu olevansa vapaa, vaan se pääs turvallisesti tarhaan. Kävin hakemassa sit Sanin tarhasta. Sen hoitaja tuli sit siihen, joten lähdin vähän ajan päästä hakemaan Lissua ja talutin sitä 30min talutustunnilla ja hoidin sen pois talutuksen jälkeen. Menin kuvailemaan hetkeks Limpparia ja sit menin syömään ja kuvailemaan tuntia.
 











 
Tuntien jälkeen olin hetken satulahuoneessa, kunnes aloin tekemään lähtöä. Kumminki ulkona oli kylmä ja alkoi satamaan, joten soitin itselleni kyydin. Ei tehnyt mieli pyöräillä sateessa kahta tuntia. (:
 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti