sunnuntai 16. syyskuuta 2012

Pikainen muutos suunnitelmiin


Torstain tunnilta, Monikan ottamia, Ellenin kameralla.
 
Eilen mun ei pitänyt  mennä ollenkaan tallille. Heräsin kumminki jo kasin aikaan ja en keksiny mitään tekemistä, datailin vaan. Kello alko tulla yhdeksän ja päätin lähteä tallille. Tein pari leipää mukaan ja pakkasin muut kamat ja lähdin tallille. Mulla meni matkassa vaan 1½h, vaikka yleensä menee 2h. Mulla olikin tallilla sitten ihan älyttömän kuuma. Olin siellä joskus puol 11.
 
Kuvailin tunteja, poneja ja hoidin Maisan. Mitään muuta erikoista en tehnyt. Lähdin aikaseimmin, mitä yleensä lähden, sillä Ronjan piti lähteä aikaisemmin ja siellä ei ollut hirveästi mulle mitään seuraa. Kotiin tultua mun housut ja kengät oli ihan mutaset, tallilla oli joissain kohtia hirveästi mutaa, varsinkin ponien tarhojen luona.
 
Mutta eipä mulla muuta kerrottavaa siitä päivästä oiken olekkaan, oon tekemässä Dotista, Maisasta & Limpparista videota (: Mutta nyt kuviin ja ensi postaukseen!
 


 
 














 


2 kommenttia: