perjantai 19. lokakuuta 2012

Dotillaaa

Tallilla olin 20 yli viis ja aloin heti vaihtamaan kenkiä, sillä tunnilla menin Dotilla ja se ei ollut tunnilla. Dotin hoitaja ratsasti poikkeuksellisesti mun tunnilla, joten menin yksin hoitamaan tammaa. Onneksi se ei ollut kovinkaan likainen. Hoitaessa poni oli nätisti. Kuulin myös, että se oli vähän heitellyt ratsastajia selästä tiistaina ja kuten normaalistikki, kaikki oletti, että minä onnistuin myös tippumaan niihin ihaniin vesilammikoihin.
 

Jalustimien säätämisessä ei kauaa mennyt, sillä muistan missä niiden pitää olla. Kuten aikasemmin kerroin, meillä oli tänään leikkitunti ja leikittiin lipunryöstöä. Aluksi lämmiteltiin käynnissä itsenäisesti. Menin voltteja, pysähdyksiä, peruutuksia ja kaikkee muuta perus asioita ja poni oli tosi kiva. Alettiin sit leikkimään ja joukkueet oli Ruotsinkieliset VS. Suomenkieliset.
 
Eli mun joukkueessa oli:
Minä + Dotti
 Saana + Stoja
Vilma + Maisa
 
Vastuksina:
Ronja + Nemo
Ellen + Lissu
Wilma + Dexu
 
Aluks oltiin ihan totaalisesti häviöllä, mutta kyllä me Dotin kanssa saatiin niitä lippuja ryöstettyä parikin kertaa, kumminki hävittiin, mutta ei se mitään! Dotti oli tunnilla tosi nätisti, kerran lähti vähä käsistä ja Nemo veti pukin, tai oikeestaa koitti potkasta Dottia, ku se ei tykänny meistä :( Kukaan ei kumminkaan tippunut, en edes minä, vaikka muut nii ajateli ja itte ajatelin myös että sieltä tulen tippumaan. Tunnin jälkeen hoidin Dotin ja sitten myöhemmin siivottiin Ronjan kanssa satulahuone.
 
Kuvia ei ole tunnista, mutta tässä pari kuvaa viime kaudelta (©Ellen):
 


 
Ja vielä video, HD-laatu pelastaa teiät. Pahoittelen, että ratsastuksesta ei ole hirveästi matskua, ilma oli huono ja oli viel pimeetäki, kuuden aikaa alkaa olla jo vähän pimeetä.
 

 
Ja sanoin vahingossa "normaali musta t-paita" vaikka mulla oli päällä normaali musta huppari :D Ja älkää kysykö miks Ronja tanssii samalla, kun se siivoo, kuunneltiin musaa samalla :D Ens viikol haluun mennä Limpparilla, en oo menny sil pitkään aikaan. Dotti kelpaa myös, en kyllä laittanu sitä toivelistaan, mutta ei se mitään, tolla ponilla voin mennä koska vaan, paras isommista poneista !♥
 
Eka kuva + ratsastusklipit ©Monika
 
Ja vielä näin loppuun, te lukijatte ootte super ihania ja tiedän kommentit on todella piristäviä! (:
 


10 kommenttia: