lauantai 27. lokakuuta 2012

Kisoja kuvaamassa

Tänään tossa tuomarinkylässä oli estekisat ja menin sinne kuvaamaan. Ehdin kuvata ensimmäisen luokan palkintojen jakoa ja sitten katsoin 80cm luokan melkeen kokonaan. Toksu nimittäi kilpaili siinä luokassa ja oli viimeisten joukossa, joten katsoin sen ja Herra meni tosi hienosti ja puhdas rata tuli! Sen jälkeen kävin nopeesti syömässä ja sit takas. Siellä oli meneillään 90cm luokka ja Toksu osallistui myös siihen. Katsoin sen suorituksen ja sieltä tuli myös puhdas rata. Kuvailin luokan melkeen loppuun, mutta alkoi jo tulla kylmä nii lähdin kotiin. Toksun omistaja ei kisannut heposella, sillä tämä osallistuu vain koulukisoihin. En itse tuntenut sitä ratsastajaa. 17.11 Tuomarinkylässä on koulukisat ja sinne olen seuraavaksi menossa kuvailemaan, Toksun omistaja osallistuu mun tietojen mukaan niihin ja tottakai Toksulla.
 
Kuvat on aika huonolaatusia, koska kisat oli maneesissa, mutta koittakaa kestää ja lopussa teille vielä video. Jos joku ei tunnista Toksua sieltä ja haluaa nähdä pätkiä sen suorituksesta nii kommenttia niin kerron missä kohtaa se menee. Mutta ensi postaukseen! (:
 
 













 Hieno Toksu hyppää C:<3

 Onhan se Toksu aika taitava myös esteillä :3


 
Laittakaa video HD-laadulle:
 


27 kommenttia:

  1. Tosi kivat kuvat ja muutenkin kiva postaus! :-)

    VastaaPoista
  2. Kiva postaus c--: Kuvatki on onnistuneita, vaikka laatu onki vähän huonompi ku yleensä (: Ja toi videokooste antaa viel lisämakua kisoihin :--D

    VastaaPoista
  3. Ärsyttää kone lagii enkä nää videota :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No höh :( Toivottavasti lopettais jossain vaiheessa sen lagaamisen nii voit kattoo sen (:

      Poista
  4. Iiihania kuviaa<3 ++ ihana video ja AAIIIVAAN IHANA blogi<3

    VastaaPoista
  5. Moikka! Mä hyppäsin Toksulla näissä kisoissa. Oisko mahdollista, että lähettäisit mulle meiän kuvia ja videoita? Ois kiva nähä niitä jos sulta löytyy enemmänkin :) mun sähköpostiosote on anni.kahkonen@hotmail.com
    T:Anni

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä mä voin! 80cm rata mulla on kokonaan videona ja 90cm jotain kuvia, laitan sähköpostilla tulemaan lähipäivinä. (:

      Poista
  6. Heippa! Ratsastan tossa videossa lopusta katsottuna toisena, löytyiskö sulta kuvia tästä ratsukosta/videota enemmän? Olis toosi mahtavaa, jos löytyis! :) Kiitokset jo etukäteen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pari kuvaa & yksi video-klippi löytyi, laitanko s-postilla sulle?

      Poista
    2. Jos viittit nii olis mahtavaa! :) anniina_ero@hotmail.com

      Poista
    3. Laitan ne tänään tulemaan! (:

      Poista
  7. Moi. Olisko sulla lisää kuvia tosta neljännessä kuvassa olevasta ratsukosta? :) jos on haluisitko laittaa niitä mulle vaikka mun sähköpostiin elina.saulo@hotmail.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kuvia löytyy kyllä! (: Laitan niitä tulemaan.

      Poista
  8. Moi !
    Olisiko sulla kuvia ponista Carlos Ligero? Jos on niin olisi kiva saada niitä :) Mun sähköpostiosoite on milla.hakala@hotmail.fi
    Terv. Milla

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en tiiä yhtään minkänimisiä hevosia olen kuvannut. Kuvailin lähes kaikkia 80 & 90 luokan ratsukoita.

      Poista
    2. okei, no se on toi videossa 0:46 näkyvä poni.

      Poista
    3. Joo on mulla! Laitan tulemaan niitä, sitten kun ehdin.

      Poista
  9. Okei, kiitos paljon :)

    VastaaPoista
  10. voi ihania hepoja itse en ole vielä hypännyt esteitä joten jännittää mutta hyvin näytti menevän ja oosaahan ne hevoset kieltäytyä jos eivät pysty hyppäämään

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Esteitä on tosi kiva hypätä (: Ja kyllä sä viel ehdit hyppiä, ei sen kanssa tarvii hätiköidä.

      Poista
  11. moi
    oisko sul kuvii tost 0.38 ratsukosta yhtään ? olisi tosi kiva jos oisi (: s-posti on tanja.katarina@hotmail.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On mulla kaks kuvaa & video-klippi. Laitan niitä tulemaan tänään! (:

      Poista