torstai 4. lokakuuta 2012

Surkea postaus = surkea tunti

Menin tunnilla Stojalla...Tiesin, et tunnista ei tuu olemaan mikään paras, sillä mä en sillä ponilla osaa ratsastaa yhtään. Yllättäen se ravas ihan nätisti. Oltiin taas ympyröillä ja pienennetiin ja suurenneltiin niitä. Olin samassa ympyrässä Dotin & Dexun kanssa. Ja sit ku pienennettiin sitä ympyrää, nii Stoja koitti välillä purasta Dexua takamuksesta :D Laukat meillä meni päin persettä. En saanu sitä laukkaamaan kunnolla kertaakaan, jotain pikkupätkiä laukattii ja neki oli järkyttävän näkösiä. En todellakaan kehtaa laittaa teille minkään laista koostevideota siitä tunnista. Kuviakaan ei oo ku yks. Siel alkaa olla jo vähä pimeetä nii kuvat ei iha onnistu, mutta koittakaa kestää, lauantaina tulee enemmän kuvia!

 
 
Ens viikol haluun mennä Limpparilla tai Dexulla/Nalalla :D Toivoin mä kyl Maisaaki...se oli sulkeissa ja kyssärimerkil siel xp

8 kommenttia:

  1. Mä luin eile villivarsasta tän blogin osotteen, musta on ihan sikaihana lukee tämmösii :)) ja tästä postauksesta, meillä on kans tallilla yks semmone eestinponi jota en saa ees käyntii!! Saati sit hyppäämää ku estetunnil oon :D

    T. Miitta

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva ku tykkäät :) Stoja osaa olla välillä todella rasittava, kuten eilen! :D Onhan silläki toki niitä päivii et sen saa menemään hyvin, itte en vaa osaa tolla ponilla mennä.

      Poista
    2. Sanoo ihminen, joka osaa ratsastaa sillä, mä en :D

      Poista
    3. no hei c'moon mun on vähä pakko osata ku oon menny silläki 4 vuotta :DD:D:D

      Poista
    4. Nii, nostit iha sika hyvin laukatki sil, ku katoin sen Jannan laittaman videon, olin sillee "waauuu" :D

      Poista
  2. Mä luin sun blogista tosta Villivarsa lehdestä. Se juttu oli ihanasti kirjoitettu ja kuva oli söpö. Katoin myös sun toisia blogeja.

    VastaaPoista