perjantai 23. marraskuuta 2012

Myöhäistä postausta

Huups on jääny toi postaaminen vähän väliin...ei oo vaa jotenki innostanu kirjottaa tänne. Viime lauantaina olin kuvaamassa niitä koulukisoja. En mä siel oikeestaa hirveesti kuvaillut. Toksu tuli sen omistajan valmentajan kanssa 2. sijalle! Itse en nähnyt niiden suoritusta :( Mutta näin kun Toksun omistaja meni Toksulla, niillä ei mennyt sitten niin hyvin, kuin valmentajalla, mutta tulipahan ainakin kokemusta lisää. Kuvat epäonnistui todella paljon, siksi niitä ei nyt hirveästi tule, enkä jaksa niitä ollenkaan muokata.
 
Torstaina menin tunnin Limpparilla, en jaksa täällä siitä tunnista mitään kertoa, siitä olen kertonut TÄÄLLÄ. Tunnin jälkeen oleskeltiin satulahuoneessa, syötiin karkkia ja siivottiin Ronjan (+ kaks pienempää tallillaista auttoi) satulahuone. Kuvia ei hirveästi ole, paitsi Monikan ottamia kuvia, kun se kuvailin mun kameralla.
 
Tästä tuli nyt ihan onneton postaus...mut koittakaa kestää!
 






Laadukasta menoa :D Minä + Limppari & Vilma + Sani (:

2 kommenttia:

  1. Tiiätkö kuka toi 3 viimesen kuvan poni on?
    Sweet :)
    Muuta se ei oo tuossa ainakaan ittensä edustaja :DDD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ai noista kisakuvista? Se kimo hevonen? Vai kaikista kuvista kolmanneks vika kuva, jossa poni on sisällä? :D Se on taas sit Sani.

      Poista