perjantai 30. marraskuuta 2012

Päivä 4

Eilen ei ollut ratsastusta, meillä oli teoriaa ja siitä ei ole nyt mitään ihmeellistä kerrottavaa...tänää meen hoitaa Herrat (Tytsän & Toksun), joten siitä tulee sitten postausta ja vähän eri tyylillä, kuin ennen.
 
Päivä 1 ; Ensimmäinen hevonen jolla ratsastin.
Päivä 2 ; Ensimmäinen hevonen jolta putosin.
Päivä 3 ; Ensimmäinen hevonen jolla ylitin esteen.
Päivä 4 ; Hevonen jota ikävöin eniten.
Päivä 5 ; Hulluin hevonen jolla olen ratsastanut.
Päivä 6 ; Kiltein hevonen jolla olen ratsastanut.
Päivä 7 ; Hirvein hevonen jolla olen ratsastanut.
Päivä 8 ; Hevonen jonka selkään haluaisin vielä päästä.
Päivä 9 ; Ensimmäinen lempiponi.
Päivä 10 ; Hevonen jonka kanssa olen kehittynyt eniten.
Päivä 11 ; Hevonen jolla en ole mennyt mutta haluaisin mennä.
Päivä 12 ; Uusin hevostuttavuus.
Päivä 13 ; Hevonen jolla olen hypännyt isoimman esteeni.
Päivä 14 ; Hevonen jolla on ollut onnistunein tunti.
Päivä 15 ; Hevonen jolta olen tippunut pahiten.
Päivä 16 ; Yritteliäin hevonen jolla olen ratsastanut.
Päivä 17 ; Hauskin hevonen jolla olen ratsastanut.
Päivä 18 ; Hevonen jolla on ihanimmat askeleet.
Päivä 19 ; Vaikuttavin hevonen.
Päivä 20 ; Pienen hevonen jolla olen ratsastanut.
Päivä 21 ; Suurin hevonen jolla olen ratsastanut.
Päivä 22 ; Itsepäisin hevonen jolla olen ratsastanut.
Päivä 23 ; Hevonen jonka haluaisin omaksi.
Päivä 24 ; Elämäni tärkein hevonen.
 
Tää on helppo. Laitan nyt kaks teille, ihan muuten vaan. Ihan eniten ikävöin Heceä, joka siis myytiin yli 1½vuotta sitten. Ja mulla on myös ikävä Chikiä. Sitä nään vaan kesäisin leireil, jos ees silloinkaan :(
 
Hece oli siis hoitsuna 16.10.2008-7.3.2011
Chikin oon tuntenu 2007 asti. Jos haluutte kuulla meidän melko lyhyen tarinan, nii laittakaa kommenttia niin voin tehdä sellaisen! (:


10 kommenttia:

  1. Ois kiva jos tekisit kaikista sun hoitsuista ja tietty Chikistä Memorys postauksen.
    Eli kuinka tapasitte, milloin ratsastit sillä hepalla ekaa kertaa,yhteisiä muistoja yms.
    :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voisin joskus tehdäkkin! (: Kiitos ideasta! :)

      Poista
  2. Miks Syrenbackan sivuilla esitellään vain hevoset eikä yhtään niistä poneista joista sie aina hehkutat?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne on vielä keskeneräiset, sieltä puuttuu suurin osa poneista ja hevosista. Ehkä ne joku kaunis päivä on vielä valmiit (:

      Poista
  3. kuuluuko tää haaste tehä noilla samoilla aiheilla? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No voihan sen tehä eri aiheillaki, itte en niitä vaihtanut

      Poista