maanantai 3. joulukuuta 2012

Luukku 3

Tänään tulee hieman lyhyempi joululuukku. Laitan tähän kolme itsetehtyä videota, jotka on mielestäni onnistuneita. Tykkään tehä (ja myös katsoa) yksinkertaisia videoita. En pidä sellaisista videoista, joissa on liikaa kaikkia efektejä. Myöskään en osaa tehdä mitään efektisiä ohjelmallani. Mulla on ihan perus live moviemaker ja se riittää mulle ihan hyvin. Nää ei oo sit missään järjestyksessä.
 



Tää on uusin kunnon video, mitä olen tehnyt. Tykkään musiikista ja mielestäni tää on onnistunut video. Siinä on myös aika paljon matskua, jota en ole ennen käyttänyt. Tämän tyylisistä videoista tykkään. Näitä osaan myös tehdä :D
 


Tässä videossa on yhdestä päivästä matskua, mutta silti tykkään tästä paljon. Paras Limpparista tullut video. (: Tää on myös saman tyyppinen, kuin edellinen. Mustavalkoisessa teemassa mennään myös tässä. Musa on myös kiva. Aluks tästä piti tulla yleisesti kaikista hevosista video, mutta sitten päätinkin tehdä siitä pelkästään Limppari videon.
 
 
 
Koitin ettii tähän nyt eri tyyppisen videon, kuin noi kaks ekaa. Niitä mulla olis ollu lisää. Mutta tykkään tän videon musasta. Ja video tehty parhaasta tammasta ♥ Tää video on vuoden vanha, oikeestaa vanhempikin. Huomaa vähän kehittymistä, jos vertaa tohon ekaan videoon! :D
 
Lisää videoitani voit katsoa painamalla TÄSTÄ
 
Ja oletteko jo huomanneet tuolla sivussa olevan kuvan? (: Tulkaa vaa juttelee, jos haluutte. En mä teitä syö :)
 







4 kommenttia:

  1. Näkyyks sulla järkkärivideot liven movie makerissa? Ku mulla ei näy, ni on inspis hukassa, ja pahasti... :-/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo näkyy, mut vanhas konees ei. Täs uudes konees on varmaa siit joku uudistunu versio.

      Poista
    2. Mäkin latasin ton jostain netistä...

      Poista
    3. Aijaa, aika jännää. Luulis et netistä sais ladattuu siit uudemman version, mitä joissain koneissa on.

      Poista