perjantai 7. joulukuuta 2012

Luukku 7

Tässä luukussa paljastan mun lempiponit Vironmäen Ponitallilta! Siellä käyn siis kesäleireillä. En oo koskaan ollut millään muulla tallilla kesäleirillä. Olin 2011 syrenbackalla istutakurssilla, koska leirille en päässyt. Mutta kunnon leirit olen aina vironmäellä. Ja nää ei oo missään järjestyksessä.
Repe oli ihan ensimmäinen poni, jolla menin koko tallilla. Ja se on myös tallin ainoa shettis. Siitä tulee välillä mieleen Maisa :) Repe on ihan super ihana poni ja oon menny sillä mahtavia tunteja ja maastolenkkejä. Vaikka poni on välillä tosi laiska, on se silti ihana. Sen jälkeen kun se ei enää tullut tunneille, niin otin Repen aina leirihoitsuksi, jos se oli mahdollista. Viime leirillä meille ei otettu mitään virallisia leirihoitsuja, mutta päädyin aina harjaamaan Repeä toisen leiriläisen kanssa. Mahtava pikku poni ! ♥

Bella on todella ihana poni! Pari tuntia olen sillä mennyt. Tai oikeestaan kai vaan yhden :D Silloin oltiin hyppimässä puistoesteitä ja tipuin, hups. Viimeleirillä en mennyt Bellalla ollenkaan, vaikka olisi siihen ollut mahdollisuus. Menin aina toisella ponilla. Bella on vielä aika nuori, syntynyt 2006 ja välillä se keksii aina jotain pientä kivaa viihdettä ratsastajille.
Chiki on ehdottomasti koko tallin paras poni ! Tää tamma on maailman paras russi, minkä tunnen. Kukaan muu russi ei oo tän ponin vertoinen. Esteillä tää pikkunen on ihana. Välillä se pukittelee. Itsekkin olen kokonut sen pukit. Viime leiri oli ihan mahtava. Aina kun sai päättää poni kellä menee, menin aina Chikillä. Menin myös Chikillä leirikisat ja tultiin 2.sijalle. Hienoin russi ♥ 1



Kieli :3 <3
Tää kuva on ollut monesti näkyvillä, mutta tää on yks mun parhaista kuvista! Tykkään tästä liikaa. Paras kuva Chikistä, mitä mulla on. Ainakin mun mielestä (:

Eppu on yksi tallin uusimmista hevosista ja menin sillä viime leirillä ekaa kertaa. Vaikka olenkin ratsastanut Epulla kerran, se oli ihan sika ihana! Uudestaan voisin koskaa vaan mennä. Niin upee hevonen se on. Se sopii myös kaiken tasoisille. Se on nii kiltti ja mukava.







Keikun Tyttö "Kerttu"
Tää hevonen on kans tosi ihana! Menin sillä 2008 leirikisat ja tultiin 1. sijalle C: Kerttu on kans tosi kiltti ja ihana ratsastaessa. Viime leirillä, kun ekana iltana harjattiin hevoset ja Chiki oltiin jo varattu, niin menin harjaamaan Kertun. Se sit onnistu kolauttamaan sen polven mun huuleen, ku harjasin sen jalkoja :D Sillä leirillä en Kertulla mennytkään :( Ensi kerralla sitten! (:
Tässä oli nyt näitä parhaimpia, on siellä muitakin ihania, kuten Vili, Mittu ja Pikkis.



9 kommenttia:

  1. En oo ollu kun yhellä leirillä mutta kaikki noikin on mun suosikeissa :)

    Tykkään blogistas tosi paljon, tsekkaisitko munkin?

    tavoitteenakilpailut.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon ollu tuol viidel leirillä.(:

      Kiitos ja käyn kattoo sun blogin! (:

      Poista
  2. Katja! Mikä tuo juttu tuolla ylhäällä on? Se "Kik
    Kaattjjaa
    Instagram
    kkaattjjaaa"

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne molemmat voi ladata kännykkään. Kikin kautta voi lähetellä ilmaiseksi viestejä.ja instagramin kautta pystyy jakamaan kuvia ja seurailla muiden kuvia (:

      Poista
    2. Ok. Kiitti tiedosta!

      Poista
  3. Tosi paljon heppoja tuolla Vironmäessä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep (: En ees tunnista kaikkia aina, jotkut on nii saman näkösiä ku ne on aina jotenki toisilleen sukua :D

      Poista
  4. Ihania heposia! Munki pitää joskus päästä tonne leirille! Ihana blogiki sulla+haluisitko tsekata munki?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on tosi ihana paikka (: Ja kiitos kovasti, se on kiva jos tykkäät :)

      Poista