lauantai 8. joulukuuta 2012

Luukku 8

Tämän luukun sisältä paljastuu mun 10 lempikuvaa. Kaikki on mun ottamia, ellen toisin sano. Ja nää ei oo missään järjestyksessä.
 Toksusta ehdottomasti yksi mun lempikuvista! Ekana hoitopäivänä otettu. Tää kuva on mulla myös yhdissä kehyksissä
 Maisasta yks mun lempikuvista. Poni on nii sulonen C: Ja korvat hörössä ! Ihana poni on. Se on nii sulonen tossa ja tui C: <3
 Tästä kuvasta tulee aina hyvä fiilis! Kuvan on ottanut Ellen. Meidän ekoista (ja viimeisistä...) kisoista. 40cm + perusmerkki = 2. sija. Ylpee ponista, se oli hienoin.
 Tykkään kans tästä tooooosi paljon! Kuvan on ottanut Saana. Ja en tykkää tän kuvan alkuperäisestä veriosta yhtään (syy ei ole kuvaajan!) mutta tästä muokatusta versiosta tykkän paljonkin! Vaikka tätä kuvaa on rajattu aika paljon, ei laatu ole mennyt huonoksi. Ja tää on kans tulossa kehyksiin, kunhan saan sellaiset ostettua.
Limppari on tässä ihan sika suloinen ! :3 Se katsoo jonnekkin kaukaisuuteen uteliaana.  

Löysin tän kuvan kerran ihan sattumalta. Ja pienen muokkauksen jälkeen siitä tuli tosi kiva (: Dotti on tosi sulonen ja sillee. Ihana poni :3
Nemo on tässä kuvassa tosi komea. Oisko otettu silloin, kun hevoset veitiin laitsalle (:
Tää on yks mun lemppareista Santun kuvista. Siitä saa aika hyvin hienoja kuvia. Tykkään tästä aika paljon (:
Ja kyllä, täällä on taas tämä Chikin kuva. Kaikkien silmissä tässä ei varmaa oo ees mitään ihmeellistä, mutta mä tykkään tästä silti liiikaa. Mun pikkunen pallomahaponi <3
Tässä laatu näyttää nyt aika kaameelta, mutta oikeesti tää on ihan tarkka kuva. Tää on yks parhaimmista kuvista, mitä mulla on Donista. Se seisoo tosi kivasti ja on sulonen (:

14 kommenttia:

  1. Tosi hyviä kuvia! Mua harmittaa kun omat kuvat vaikka ois kuin hyviä ni ne on aika huonolaatusii kun en kuvaa järkkärillä :( Mut joo, hienoja kuvia !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! (: Järkkäreillä tosiaan tulee parempilaatusia kun pokkarilla. Itse kuvailin kans ennen järkkäriä pokkarilla ja huomas kyllä laadun eron sit ku sai kunnon kameran :D

      Poista
  2. Hienoja kuvia:)

    VastaaPoista
  3. Ihania kuvia. Ja on toi Chikiki tosi ihanan näkönen tos kuvas. Itella kans on ongelmana et en voi ottaa järkkäriä tallille nii sit joutuu ottaa kuvat kännyllä. Onks toi Doni vielki tommone varsa vai onks se kasvanu jo isoks? Ja asuuks se viel siel oliks se ny Syrenbackal? Nimittäin mun vuokraponin yksityistallilla on yks doni ja se on vähä samannäköne mut isompi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä Doni on jo vähän isommaks kasvanut. Doni on tällä hetkellä toisella tallilla, en vain tiedä missä. Missä päin se yksityistalli on, jossa oot nähny Donin näkösen hevosen?

      Poista
    2. Se on kai nykyään helsinkiä mutta oli ennen sipoota. Oisko se nykyään itä-helsinkiä. Muistaakseni on. Jossain semmosella pienellä yksityistallilla. Sitä hevosta ainaki kutsuttii Doniks.

      Poista
    3. Okei, tiiätkö sen ikää tai oikeeta nimee?

      Poista
    4. Ei mitää hajuu mut voisin kyl kattoo jos löytyis siinä ku käyn seuraavan kerran eli keskiviikkona. Mut on se aika ison näköne.

      Poista
    5. Okei. Toi Doni on vähän alle vuoden :)

      Poista
  4. Voi kun toi Doni on lutunen :3
    Dotin kuvas oisin niin paljon kaivannu sen päitsiä... :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Doni on sulonen C: haha :D harmi et sil ei ollu niit pääs xp

      Poista
  5. Tää oli jälleen kiva, niinku nää kaikki luukut (: Hienoja kuvia (paitsi lol toi mun (--8 Heh), etenki noi kaks Donista ja Santusta <3 Ne on oikeesti jotai mun lemppareita, vaikken tunne niit paskaakaa :--D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se sunki ottama kuva on ihana, kännyn taustakuvana :D Mie laitoin siun iloks tuonne Satusta kuvan, ku mie tisien että sie tykkäät siitä (: Kyllä miekin siitä tykkään

      Poista