keskiviikko 16. tammikuuta 2013

Katja lomailee..

Päätettiin Toksun kanssa kirjoittaa tänään Katjan puolesta tänne. Tää on oikeesti sit salaisuus! Ei me oikeesti saatais tänne tulla. Katja pelkää et me kerrotaan siitä kaikkia noloja juttuja. Voidaan joskus tehdä salaa joku kirjoitus tänne, jossa kerrotaan noloja juttuja siitä pätkästä, hehe. Mutta asiaan.

Se kääpiö tuli tallille joskus neljän jälkeen ja olin sopivasti ulkona (Toksu) ja se tuli sitten sinne tarhoille se musta pömpeli kädessä. Te kai sanotte sitä kameraksi? No mutta kumminkin, se tuli sinne tarhoille ja yritti ottaa musta kuvia. En mä jaksanu siinä alkaa poseeraamaan, ku alko olla jo niin hämärää, että mun komeuttani ei kunnolla näkisi niistä kuvista. Enkä jaksanu edes mennä moikkaamaan sitä, hehe. Siinä se jonkun 10-15min yritti kuvailla, mutta ei niistä kuvista tainnu kovinkaan hyviä tulla.

Sen jälkeen se tulikin harjaamaan mua. (Tytsää) Ihan ekana se tuli moikkaamaan mua ja otti loimen pois ja sit se lähti jonnekkin. No hetken päästä se kumminkin tuli takas ja sillä oli harja kädessä ja sitten se alkoi rapsuttelemaan mua. Voi vitsi se oli ihanan tuntusta.
Katjalla väsyy vaan liian nopeesti kädet...Ihan tyhmää. Siinä se rapsutteli sillä kumisuolla joku puol tuntii. Välillä mun naapuri oli häiritsemässä mua ja olisin halunnu purra sitä, mutta siinä oli seinä välissä. Viiden aikaan sain mun heinät, eikä mua enää kiinostanu se rapsuttelu. Katja sitten harjas mut jollain toisella harjalla kaikki irtoliat pois ja laittoi loimen päälle. Sit se otti mun purkit ja meni jonnekkin. Hetken päästä se tuli takas ja ajatelin et nyt mä saan lisää ruokaa, mut ei! Se vaan sano heipat ja lähti pois. Iha tylsä ihminen.
Sitten Katja tuli harjaamaan mua. (Toksua) Olin tullut ennen viittä sisälle ja söin mun heiniäni. Katja otti sit mun loimen pois ja alkoi harjailemaan. Se selvitti myös mun hienon harjan ja hännän. Ja nyt ne on ihan täydelliset! Ei takkuja ollenkaan. Siinä se harjaili mua joku 30min ja laitto loimen takas päälle. Lähti jonnekkin ja tuli jonkun ajan päästä takaisin. Se avas mun karsinan oven ja arvasin, että sillä oli mulle namia ja niihän sillä oli. Nam. Söin sen ja sitten Katja lähtikin jo pois tallilta.

Oltiin Tytsän kanssa tänään tosi kilttejä tallilla. Ja huomattiin äsken myös, et teitä kivoja lukijoita on jo 70! Kivaa. Perjantaina Katja tulee meitä jälleen palvelemaan, ehkä me silloin keksitään sille jotain pientä kepposta, mutta ei me sitä tässä teille nyt kerrota! Nyt meidän täytyy mennä, ettei me jäädä kiinni meidän salaisesta 

12 kommenttia:

  1. Hahah, vähän kiva tällänen postaus :D Enemmänki voi tälläsii erikoisempia postauksia kirjottaa c: Suloset herrat <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hehee :D Lisää on tulossa sitten taas joskus (8 Ja herrat on sulosia ♥

      Poista
  2. Siis tää oli Katja sun parhaimpia postauksia ever! :D Nauroin tääl kuollakseni, tolle kääpiö jutulle! xD tee lisää näitä! ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos emppuu ! (: ja herrojen silmissä mä taidan ollakkin kääpiö :D

      Poista
    2. Totta, mutta oot silti liian pitkä kääpiö ratsastaaksesi Maisalla :C

      Poista
    3. Nii :( Maisan silmissä oon jättiläinen

      Poista
  3. Toi oli hyvä! Näin sut Toksun silmin aitauksen ulkopuolella,kääpiö!!

    VastaaPoista
  4. Repesin kääpiölle! Mut tosi hyvä postaus!

    VastaaPoista
  5. Voisitko tehä postauksen esim.Maisan silmissä?
    Mutta kuiteskii ihana postaus!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä mä voin tehä, sit kun on sopiva päivä mutta se menee sitten sinne Maisan blogiin (:

      Poista