perjantai 11. tammikuuta 2013

Päivä 7 + muuta

Eilen oli ratsastus, menin Limpparilla ja siitä tunnista voit lukea TÄÄLTÄ
 
Tein eilen videon, josta ei tullut yhtään sellainen, kuin piti. Kuvia ei ole eilisestä yhtään. Joten laitan vaan loppuun sen videon + sen päivä jutun.
 



Päivä 1 ; Ensimmäinen hevonen jolla ratsastin.
Päivä 2 ; Ensimmäinen hevonen jolta putosin.
Päivä 3 ; Ensimmäinen hevonen jolla ylitin esteen.
Päivä 4 ; Hevonen jota ikävöin eniten.
Päivä 5 ; Hulluin hevonen jolla olen ratsastanut.
Päivä 6 ; Kiltein hevonen jolla olen ratsastanut.
Päivä 7 ; Hirvein hevonen jolla olen ratsastanut.
Päivä 8 ; Hevonen jonka selkään haluaisin vielä päästä.
Päivä 9 ; Ensimmäinen lempiponi.
Päivä 10 ; Hevonen jonka kanssa olen kehittynyt eniten.
Päivä 11 ; Hevonen jolla en ole mennyt mutta haluaisin mennä.
Päivä 12 ; Uusin hevostuttavuus.
Päivä 13 ; Hevonen jolla olen hypännyt isoimman esteeni.
Päivä 14 ; Hevonen jolla on ollut onnistunein tunti.
Päivä 15 ; Hevonen jolta olen tippunut pahiten.
Päivä 16 ; Yritteliäin hevonen jolla olen ratsastanut.
Päivä 17 ; Hauskin hevonen jolla olen ratsastanut.
Päivä 18 ; Hevonen jolla on ihanimmat askeleet.
Päivä 19 ; Vaikuttavin hevonen.
Päivä 20 ; Pienen hevonen jolla olen ratsastanut.
Päivä 21 ; Suurin hevonen jolla olen ratsastanut.
Päivä 22 ; Itsepäisin hevonen jolla olen ratsastanut.
Päivä 23 ; Hevonen jonka haluaisin omaksi.
Päivä 24 ; Elämäni tärkein hevonen.
 
Hirvein hevonen jolla oon ratsastanu on ehdottomasti Rupsu! Anteeks niille jotka tykkää Rupsusta, mutta mä ne tykkää siitä yhtään. Se vie mua aina ihan 6-0.
 

 

11 kommenttia:

  1. Haastoin sut!!!

    mypony-life.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. Pakko sanoa että sua ja sun postauksia on kaivattu :D

    VastaaPoista
  3. Haha :D rupsu vei kyl vähän kaikkia ainakin meijän leirillä 6-0, et oo ainoo :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä menin sillä viime leirillä maastossa ja oltiin heti Sannan ja Timman perässä nii me mentii siel ihan sika kovaa ja Rupsu ei ollu yhtään mun hallinassa...onneks se ei lähteny ohittaa Timmaa...

      Poista
  4. Haha :D Kyllähän se välillä on sillä päällä, että menee ihan miten haluu. Mut on se välillä tosi mukavaki, viimeeks kun kaveri sillä meni, niin sano että olikin tosi kiva ja rauhallinen. ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sitä puolta se ei ookkaan näyttäny mulle sit :D Oon tasan kaks kertaa menny sil :D

      Poista
  5. Haastoin sut!!!

    mypony-life.blogspot.com

    oonko jo laittanu tän? Tee mulle banneri Kana jooko?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tiedän et oot haastanu mut en oo jaksanu tehä sitä xD

      Ja en mä osaa bannereita tehä..

      Poista
    2. äåäåäåh, osaathan, tee mulle semmone, ota kuvat blogista ja otsikoks my pony-life, muutes vapaat kädet :DDd

      Poista
    3. http://aijaa.com/Ab84WG, siinä, käytä jos haluut :D ja en tiiä meniks laatu kakaks ku latasin tonne, toivottavasti ei

      Poista