torstai 18. huhtikuuta 2013

Sataa ja sataa...

Menin suoraan koulusta tallille ja yllätys yllätys, tallilla satoi..Menin sit hoitamaan Maisan ja sen jälkeen menin auttamaan ratsastajan selkään. Sit satulahuoneeseen syömään. Joskus 20 yli viis menin Ellenin kanssa hoitamaan Tahvoa. En oo pitkään aikaa menny Tahvolla ja nytki toi oli vasta kolmas kerta, kun menin sillä. Koko tunnin ajan satoi vettä, joten Ellen ei voinut hirveesti kuvata..
 
Tunti meni päin mäntyy. Tahvol oli ihan sikana virtaa. Laukassa se sit vähä innostu ja kerran se ei meinannu siirtyy raviin. Mentiin tunnilla voltteja, kolmikaarista kiemurauraa ja jotain perus juttuja. En osannu mennä Tahvolla yhtään..mutta eipä se ponin vika ole, kun ratsastaja ei osaa. Ehkä mä joku päivä saan senki kulkemaan kivasti.
 
Loppu ajan sekoitliin sit Ellenin kaa satulahuoneesa. Oli siel muitaki ja yks meidän vanha ryhmäläinen oli kans tallilla. Ja sit lähdin kotiin joskus ysin aikaa, kai. Mutta laitan pari kuvaa, ois mulla kans pari video pätkää, mutta en viitti laittaa niitä...Toivotaan et ens kerral ois parempi ilma..
 
 Mua niin ärysttää toi mun jalka...nään usein mun kuvissa mun jalan tolleen vääntyneenä...
 
Sit ku saan pyörän kuntoon, nii pääsen taas pyöräilee tallille! Oon oottanu sitä koko talven et lumet sulaa ja pääsen pyöräilee. Sit pystyn postailee enemmän ja kuvia tulee enemmän ja vaikka mitä!
 
Ja kiitos ihan superisti kaikille mun lukijoille! Teitä on kohta 150, vau o: Ihan super siistii et teitä on jo noin monta! :)


2 kommenttia:

  1. Taas kiva postaus ja kivoja kuvia (--8 Eks se sade oo vaan hyvä juttu, jos haluu lumet pois? :--D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Muuten joo se on hyvä juttu, mut en tykkää ratsastaa sateessa, ku pitää koko loppu aika olla märissä vaatteissa ja jos sataa nii ei voi kuvata kunnolla..:D

      Poista