keskiviikko 17. huhtikuuta 2013

Uusi ulko-asu + infoa

Sain vihdoin tehtyy uuden ulko-asun! Ite tykkään siitä, mitä mieltä te ootte? Oon kans banneriin tyytyväinen, vaikka Toksu ei kuulu "joukkoon". Kaikki muut on syren heposia, paitsi Toksu. Mutta halusin alas kuvia, jossa en ratsasta, mutta en halunnut pelkkää hevostakaan siihen. Enkä halunnut laittaa samasta ponista montaa kuvaa. Ei se maailmaa nyt kaada, kun Toksu komeilee siellä.
 
Mutta multa on paljon kyselty mun toisista blogeista ja muista, joten laitan nyt tähän niistä vähän. Osa onkin varmaan lukenu saman tapasen postauksen mun toisesta blogista.
 
Mulla on siis lifestyle-blogi, johon tulee kaikki muut mun tapahtumat, paitsi hevosia en sinne laita. Sitä varten mulla on tämä blogi. Jos kiinnostaa mun muukin elämä kuin hepat, nii käykää katsomassa.
 
 
Lisäksi kirjoitan Suvin kanssa blogia. Sinne tehdään yhdessä videopostauksia ja kaikkea mitä keksitään. Käykää toki sekin katsomassa!
 
 
Mun KIK on: kaattjjaa ja mulle saa tulla juttelemaan! Niiku pari onki tehnyt! (: En mä teitä syö, vaikka tuutte juttelee.
 
Mun instagram nini on: KATJAA_96 Kaikki siis alkakaa seurailee. Ennen netistä näki kans niitä kuvia, mutta nykyään ei kai pysty? Ainakaa mun ne linkit (eikä kyl mm. Tiian kaa linkit)
 
Ja vielä mulle voi laittaa sähköpostiin kans, jos on tarve: hecent@hotmail.fi
 
Mutta ei mulla nyt muuta. Huomen ratsastaa ja kenttä on vihdoin kunnossa! Tai en oo nähny kuinka hyvässä, mutta siellä ei oo enää lunta. Ponit on ollu kans vähän villeinä...:D Keijo oli pukitellu maanantaina ja Tahvo kans kuulemma sählänny siel, eilen Nalan ratsastaja tippu kaks kertaa ku poni vetti pukkirodet ja Limpparilta oltiin kans kuulemma tiputtu.
 
Innolla odotetaan huomista tuntia...:D
 


15 kommenttia:

  1. Tää uus ulkoasu on mun mielestä kiva :) Sun blogia on muutenkin kiva lukee, ku välillä postauksissa seikkailee Vironmäen heppoja :D Täs nyt vielä samalla mun blogi, jos kiinnostaa :)

    http://elamaaomanhevosenkanssa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti!

      Oij jes! Kai neljäs blogi, joka on vironmäeltä, ihanaa! Meen liittyy! :D:D

      Poista
  2. Kenttä oli aivan ihanassa kunnossa <3 Yks pieni (1m x 1m) lätäkkö ja yhdessä kulmassa pieni jääkohta, joka on peitetty sellasella oranssilla tötteröllä :D Et muuten ihan kokonaan hiekkaa ja kenttä oli "pehmeen" näkönen, et ei sattuis tippua ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oikeesti jes vihdoin! :D mut se on hyvä jos se on pehmee, ei sitä koskaan tiiä vaikka saisin huomenna testata sitä...:D

      Poista
    2. Haha! Ei sitä koskaan tiiä :P

      Poista
  3. Hieno ulkoasu ja muutenki sulla on kiva blogi :)) Liity mun blogiin --> camillan-blogi.blogspot.fi siinäkin seikkailee hepot xD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ! (: käyn kattoo sun blogin :)

      Poista
  4. mulla ei ole instagramin tiliä mutta pystyn silti kattoo sun kuvii :D joten toimii ainakin mulla!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Koska oot viimeks kattonu niitä? Koska mulls ei toimi toi mun linkki mun instaan, mikä mul tos sivussa on :D tai sit vika on meiän koneessa...xp

      Poista
    2. siis nyt kokoajan toimii, tänään stalkkasin viimeks ihmisii instaramis koneen kautta :D

      Poista
    3. Aika outoo :D ehkä se vika on sit täs mun konees xp

      Poista
  5. Kiva banneri , niissä aivan iihhanat kuvat :)!

    VastaaPoista
  6. Sinut on haasettu! - Säännöt löytyvät täältä: http://edesainaeivoivoittaa.blogspot.fi/2013/04/99-ensimmainen-haaste-katso-onko-sinut.html !

    VastaaPoista