keskiviikko 23. heinäkuuta 2014

Kesämasut täyteen


Kävin tänään kattomas heppoja laitsalla. Se matka sinne on sairaa ärsyttävä. Sinne mentäessä se on melkein pelkkä ylämäkee..No sieltä pois tulo onkin sitten paljon helpompi homma. Hepat oli just siellä kaukaisimmassa nurkassa. Ei niitä edes näkynyt portilta. Sinne meno olikin vähän ärsyttävää, kun tilaa ei ollut kunnolla. Siinä oli puskan ja sähkölangan vieressä tosi vähän tilaa. Onnistuin pääsemään heppojen luokse ilman sähköiskua, hehe.

Hepat oli aluks tosi kaukana ja kuvailu oli vähän hankalaa. Dexu ja Sani oli vähän lähempänä ja Dexu tulikin moikkaamaan mua. Vähitellen muutkin alkoi tulla lähemmäs ja Keijokin tuli moikkaamaan. Olin siellä ehkä joku 45min ja kaupan kautta takaisin kotiin. Hirveellä kiirellä tulinkin, että ehtisin katsomaan Mcleodia, vaikka se olikin uusinta jakso jonka olin jo nähnyt.

Kohta hepatkin pääsee takaisin töihin noiden kesämasujen kanssa. Meen ehkä vuokrausviikon alussa käymään tallilla, aluks mun piti mennä pariinkin kertaa sinne, mutta mulla alkaa sillä viikolla koulut niin se ei ihan onnistu.

4 kommenttia:

  1. Tosi hienoja kuvia! Tiedätkö vielä mikä viikonpäivä alat ratsastamaan syksyllä? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Jatkan torstain samassa ryhmässä kuin viime kaudella :)

      Poista