maanantai 21. heinäkuuta 2014

Uutta videota

Tänään aamulla heräsin jo ennen seitsemään, kiitos metelöivien remonttiiukkojen, jotka metelöi suoraan mun ikkunan alla. En sitten sen jälkeen saanut unta ja aloinkin tekemään Maisasta uutta videota. Biisin olin jo valinnut kauan aikaa sitten, mutta en aikaisemmin ole saanut aikaiseksi aloittaa videon tekoa. Pari kolme tuntia sitä väsäilin ja sainkin sen valmiiksi! Se on jo muutaman tunnin ollut nähtävissä tubessa ja linkin laitoin blogin fb sivulle. 

Mulla on enää kaksi kokonaista lomaviikkoa jäljellä, tämä ja ensiviikko. Sitten koulut alkaakin jo...Hirveän nopeesti tää kesä on mennyt! Haluisin kesän aikana vielä tehdä Bellasta & Chikistä jonkun videon, Runostakin pitäisi jotain videota väsäillä. Katsotaan milloin saan niitä aikaiseksi aloittaa. Siitä on jo vähän yli neljä kuukautta, kun Maisan hoitamisen jouduin lopettamaan, toivottavasti tykkäätte tästä videosta, itse olen siihen tyytyväinen. 

6 kommenttia:

  1. Siis toi on niin ihana video♡ meikä melkeenpä tippa linssissä istuu täällä.....aijotkos mennä millon kattomaan Maisaa?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti c: ja en osaa sanoo, mulla ei oo edes nykysen omistajan mitään yhteystietoja tai mitää :/

      Poista
  2. uuu kiva vidi. maisa on ihana juustopalleoinen <3

    VastaaPoista
  3. surullista vai mitä harmi että tollanen söpölänen piti loppettaa
    on varmaan ikävä tota hevosta vai mitä katja.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei Maisaa oo lopetettu...? Se myytiin, poni on ihan kunnossa :)

      Poista