lauantai 9. elokuuta 2014

Paluu arkeen

Mulla alkoi koulu keskiviikkona, joten loma loppui. Ensi viikolla arki alkaakin ihan kunnolla, sillä vihdoin ja viimein ratsastus alkaa! Oon oottanut sitä niiin kauan, että pääsen kunnolla aloittamaan Runon hoitamisen ja tutustumaan siihen paremmin. Ihana myös nähä Dottia ♥ Jatkan torstaisin ratsastusta ja eka tunti ois kiva mennä Runolla. En tosiaan tiedä miten nykyään kuvaajia on paikalla...Toivotaan parasta, että mahdollisimman usein saataisiin kuvaja paikalle! 


Uusin tänään mun oman esittely sivun. Tekis mieli tehdä postauksia, mutta ideat ihan nollassa. Ellei ideoita tule, seuraava postaus tulee ensi viikon perjantaina, nimittäi ekasta tunnista, siihen asti heippa!

4 kommenttia:

  1. Kiva että sielläkin päin alkaa tunnit, ja pääset postailemaan 8D

    Mulla alko tunnit ke, mutta koulut alkaa vasta ma. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voiku meilläki ois alkanut jo tällä viikolla! :D

      Poista
  2. Tee tallin esittely video! Tai tai talli my day! Tai sun ratsastusvarusteitten esittely!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tallista ei oo tulossa esittelyvideota, myday olisi mahdollista jos etukäteen on varmuus kuvaajasta ja mun varusteet ei oo viime varustepostauksesta muuttunut yhtään :)

      Poista