lauantai 18. lokakuuta 2014

Huonoa tuuria

Torstain tunnilta ei ole oikein kuvia, joten en siitä päivästä tarkkaan kerro. Nää kuvat on eilen otettu Ellenistä ja sen vuokrahevosesta Waldosta. Tunnin menin Lissulla ja oon mennyt sillä kolme tai neljä kertaa ja viime kerrasta oli mennyt yli vuosi. Mentiin tunnilla väistöjä sekä avoja, enkä osannut istua Lissun ravissa saatika laukassa. Seuraavana päivänä paikat olikin ihan kipeinä, sillä on niin isot askeleet! Kivaa vaihtelua muihin heppoihin.

Torstaina mun kone myös hajosi. Mun kaikki tärkeet kuvat meni siinä mukana, Runon kaikki kuvat ja videot, leirikuvat ja videot ja monet muut. Ja kyllä vituttaa, toinen kerta jo...Nyt mulla ei ole siis konetta, jolla postauksia tekisin. Tää on lainakone enkä tällä tai kännykällä rupea postaukisa tekemään. Joten blogi menee tauolle kunnes saan uuden koneen. Jos käykin niin etten uutta konetta saa niin se on heihei mun blogit. 


13 kommenttia:

  1. No voihan pahus, onneksi sulla on täällä blogissa vielä kuvia Runosta :)Toivottavasti saat nyt koneen, sillä sulla on niin kivoja postauksia ! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onneks joi blogeista kuvia paljon tallella mut videoita sit taas ei :/ ja kiitos! :)

      Poista
  2. jos saat uuden koneen niin kannattaaa hankkia ulkoinen kovalevy eikä ladata suoraan koneelle kuvia, niin sitte jos kone menee rikki kuvat ja videot kuitenkin säilyy :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo sellanen on pitkään ollu tarjotusta ostaa just ettei kuvat tuhoutuis koneen mukana :/

      Poista
  3. Eikä, toivottavasti saat uuden koneen pian! :o Eikö kannattais hankkia joku muistitikku, johon talletat kuvat ja videot, niin ne ei katoaisi kokonaan? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tikkuja on, mutta kaikki ihan täynnä ettei niihin mahu edes kaikki mun kuvat :|

      Poista
  4. No höh :( Toivotaan että saat uuden koneen. Onneks kaikki muistot on mielessä ja täällä blogissa:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep onneks tääl on paljon kuvia tallessa ! :)

      Poista
  5. Toivotaan että saat uuden koneen! Tätä sun blogia on ollut niin kiva lueskella, joten toivottavasti postaukset ei lopu tähän :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toivotaan joo että pääsen pian taas postailee! :)

      Poista
  6. Mistä olet kattonut McLeodia? :) En löydä kaikkia tuottareita mistään. Telkkarista oon kattonu jotain mut ois kiva nähdä alusta asti.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Telkkarista, ne alkoi ekoista jaksoista :) ne alko joskus kesällä et en tiiä mistä niitä nyt näkisi

      Poista
    2. Aijaa mä oon nähny telkkarista vaan kasituottarin mit okei kiitti

      Poista