maanantai 29. joulukuuta 2014

VUOSI 2014

Vuosipostauksen aika, katsotaan mitä tähän vuoteen on mahtunut. Tämä vuosi on kyllä mennyt sairaan nopeasti!

Tammikuussa mulla alkoi koulut puolen vuoden tauon jälkeen. Siellä ystävystyin Jennin ja myöhemmin Johannan kanssa. Niiden kanssa tuli mahtavia muistoja sinä puolen vuoden aikana mikä opiskeltiin, kadotettiin Jennin puhelin ja etsittiin sitä vaikka kuinka kauan ja lopulta se löytyi jääkaapista, pöllittiin pakkasesta meidän tekemää pullaa ja syötiin se salaa luokassa, mentiin ihan paniikkiin, kun luultiin jonkun tulevan ja piilotettiin äkkiä ne pullat kaappeihin. 

Minni lähti tammikuussa uudelle tallille ja siellä poni onkin viihtynyt oikein hyvin!


Helmikuussa ratsastin viimeisen kerran kunnon tunnilla Toksun kanssa


Maaliskuussa olin Horse Fair- messuilla Jutan sekä Sirpan kanssa! Sirpan näinkin siellä sitten ensimmäisen kerran. 


Maaliskuussa myös Maisa lähti uudelle tallille


Myös Syren maneesi valmistui, hyvästi sateessa ratsastelut ♥

Huhtikuussa Leo täytti vuoden ja oltiinkin silloin Haminassa niitä juhlimassa ja kutsuttiin sinne Leon siskoja sekä veljiä


Olin myös ensimmäistä kertaa Ellenin kanssa Waldon tallilla ja pääsin myös itsekkin ratsastamaan Waldolla, vähän vaihtelua tuntiheppoihin


Toukokuussa Runo muutti Syrelle ja ratsastinkin sillä ensimmäisen kerran ja silloin ihastuinkin siihen poniin ♥


Lopetin Toksun hoitamisen remontin takia

KESÄLOMA alkoi ♥ 


Kesäkuussa sain Runon hoitsuksi ♥


Lomalla pääsin ratsastamaan Haminassa Dalsulla


 Syren hevoset pääsi laitumelle lomalle


Olin kuvaamassa este-jussia ja muitakin kisoja tuomarinkylässä


Vietin parhaimman leirin Vironmäellä! Siellä tutustuin uusiin ihmisiin, näin Nooran sekä Mian ensimmäisen kerran, Alisan monen vuoden jälkeen ja kirskikkana kakun päällä Ellenkin oli samalla leirillä ♥ Ikävä tota paikkaa ja noita ihmisiä.

 Alisa, Noora, Ellen, Mia & minä
Leirin parhaimmat, Emppu & Noora, minä & Alisa, Jenni & Annika, Mia & Ida, Nea & Ellen ♥

Olin kuvailemassa vähän lisää kisoja tuomarinkylässä 


Vietin Ellenin kanssa aikaa kesän lämmössä ♥


Kesä loppui ja koulut alkoi, taas uusi koulu ja uudet kaverit. Siellä tutustuinkin Hennaan ja moneen muuhun ihanaan ihmiseen!


Syyskuussa Manda lähti vihreille laitumille lepäämään ♥


Lokakuussa mun kone hajosi ja siitä lähtikin blogin pieni alamäki, kun ei pystynyt kunnolla postailemaan.

Tahvo jouduttiin lopettamaan jalkavaivojen takia

Olin kuvaamassa toisen kerran Elleniä sekä Waldoa 


Sain hankittua lasit, eihän siihen mennyt kuin pari vuotta...

HIHS kuului myös lokakuun tapahtumiin ja siellä olin ensimmäistä kertaa. Sielläkin olin yllätysyllätys Ellenin kanssa


Marraskuussa täytin 18-vuotta


Blogi oli heikoimillaan marraskuussa, huimat kaksi postausta...

Olin Dotin kanssa koulukisoissa, siellä vietinkin mun synttärit


Meillä alkoi työharjoittelut, koulun käynti loppui tältä vuodelta

Joulukuussa harjoittelut loppui ja vielä piti käydä koululla joulujuhlassa, näki pitkästä aikaa kavereita ja käytiinkin sen jälkeen syömässä parin kaverin kanssa

Sain viimeinkin oman koneen ja blgoi pääsi kunnolla henkiin!

Löysin uuden tallin, missä olenkin nyt loman aikana käynyt. Siellä oon tutustunut uusiin ihmisiin ja tavannut kolme ihanaa ponia ♥


Siinä olikin tiivistettynä tämä vuosi. Tästä postauksesta tulikin aika pitkä, kuvia olisi ollut vaikka kuinka paljon vielä lisää, joten ajatelin tehdä postauksen tämän vuoden parhaista kuvista, mitäs mieltä olette, teenkö sellaisen? 

8 kommenttia:

  1. Joo sellanen kuva postaus vuoden parhaimmista kuvista ainkin kuulostas tosi kivalta :)

    Kiva postaus oli taas kerran, kun kerroit kaikki sinänsä niin lyhyesti ja hyvin tiivistetysti niin tälläinen "laiskamatokin" jaksoi lukea :D

    Mutta erittäin hyvää loppuvuotta ja hyvää uuttavuotta 2015 :)

    VastaaPoista
  2. Todella mahtava postaus! Tällänen oli todella mukava selata läpi ja kaikki kohdat jaksoi hyvin katsoa läpi :) Pakko kysyä, että kuinka korkea tuo Waldo on? Se näyttää niin isolta :D Ja tee vain vielä vuoden parhaat kuvat postaus, se vois olla kiva! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Ja kysyin Elleniltä Waldon säkää, se ei oo varma kui korkee se on n.165-167 :)

      Poista
  3. Toi Waldo on ollut omistajiensa kanssa meillä leirillä. :D Kiva postaus!

    VastaaPoista
  4. Mä en vaan voi mieltää sua täysikäiseksi, oot niin sellaisen 16-vuotiaan ikuisen ponitytön oloinen :D

    VastaaPoista