maanantai 4. tammikuuta 2016

Joulukuun suosikit

Ensimmäistä kertaa mun blogissa tälläinen postaus! Laitoin vähän ylös mun joulukuun suosikkeja ja nyt onkin aika jakaa näitä suosikkeja myös teille!

Jouluvalot
Aikaisempina vuosina en ole missään nimessä halunnut mun huoneeseen mitään jouluvaloja. Nyt tänä vuonna etsin koko talon läpi ja metsästin mun vanhoja jouluvaloja. Niitä ei kumminkaan mistään löytynyt. Kävin sitten ostamassa uudet valot ja oon kyllä tykännyt niistä!


Talvikengät
Viime talven kuljin kokonaan consseilla, koska en vain löytänyt mitään kivoja talvikenkiä. Nyt tälle talvelle löytyi sitten kivat kengät! Heh tietty ne olikin sitten tälläiset "heppakengät" ja nää on niin kivat jalassa!


Blogivihko & bloggaus
Jouluvaloja ostaessa ostin samalla uuden vihkon ja sinne olenkin alkanut suunitella näitä tälläiseiä erikoispostauksia. Siitä on kyllä ollut apua! Ennen ne oli jossain sekalaisessa vihkossa, mutta nyt on kyllä helpompaa kun postauksien suunnittelulle ihan oma vihko. Ja tuon vihkon myötä olen myös tässä kuussa innostunut myös postailemaan enemmän ja tehnytkin niitä aina valmiiksi julkaistavaksi. Ja pienellä tuunauksella tuosta vihkosta tuli oikein kiva! Se oli siis ihan perus valkoinen vihko.


Lökärit
Joulukuussa mulla oli oikeastaan melkein joka päivä lökärit jalassa. Ne on vaan niin mukavat jalassa! Ja silloin ei ollut kouluakaan niin töihin menin aina lökäreissä, kun en niillä siellä muutenkaan ole kun piti vaihtaa työvaatteet ja tallilla en farkuilla yleensä ole, lökäreillä sielläkin. Kavereita nähtäessä laitoin sitten ihan farkut, mutta muuten lökärilinjalla mentiin. 

Korusetti
Mä harvemmin mitään koruja ostelen, mutta glitterissä oli alennuksessa tälläinen korusetti minkä sitten ostin ja tuo kaulakoru onkin ollut ahkerasti käytössä! Noita korviksia ja käsikorua en ole vielä käyttänyt, ehkä niitäkin innostun jossain vaiheessa käyttämään.


Tunti Runolla
Se päivä oli joulukuun yksi parhaimmista päivistä! Oon siitä hehkuttanut jo niin paljon, että nyt taidan jättää sen vähemmälle. 

Lempikuvat
Otin tähän nyt kaksi omaa suosikkia joulukuulta: 
Mä vaan niin tykkään tästä, vuoden viimeinen kuva Runosta ♥
Ja vuoden viimeisenä päivänä Leo tuli käymään pikkusten tallilla ja tää on niin kiva kuva! Uusi kameran pääsi tässä testiin, ilma ei vain ollut niin valosa enään, mutta tykkään silti tästä ♥

Horses | fight song video
Tää oli ehdottomasti joulukuulta mun suosikkivideo, tää on vaan niin kiva ja tekijä tehnyt hyvää työtä! Matskutkin on niin kivoja ja hyvin myös rytmitelty tämä video! Linkki videoon



Musiikki
Tässä nyt kaksi mun suosikkibiisiä mitä tuli joulukuussa kuunneltua paljon! Ylemmästä videosta löydetty Fight song, oon niin koukussa siihen! Samalta laulajalta myös toinenkin biisi, Lone ranger. Näihin oon nyt niin koukussa!





Kamera
Viimeisenä suosikkeihin päätyi mun uusi kamera! Tykkääntykkään ♥


Siinä olikin kaikki, haluatteko jatkossakin välillä kuukauden suosikkeja?

9 kommenttia:

  1. Tuo video tosissaan oli mahtava! Samaten kuin tämä postaus :) Mun mielestä ois ainaki todella kiva lukea jatkossakin tällaisia postauksia! Tuo vihko on kyllä varmasti hyödyllinen! Itse kasaan ideoita kännykkäni muistikirjaan, kun parhaat ideat tulevat aina silloin, kun ei ole mitään muuta kuin kännykkä lähellä :D

    VastaaPoista
  2. Tuo video on kyllä ihan mahtava! Tämä postauskin oli hyvä. Harvoin pidän näistä suosikit postaukista, mutta tämä onnistui hyvin. Tee vain lisää kuukauden suosikkeja, jos pidät yhtä hyvinä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! Täytyy aina välillä tehdä näitä suosikkeja, ei viitsi joka kuukausi, ettei mene liian tylsiksi! :)

      Poista
  3. Kiva postaus ja tuo video on kyllä minustaki tosi ihana! Osaisitko neuvoa, miten saat nuo biisit (youtube-videot) noin pieneen tilaan? Olen sitä miettinyt jo monta kertaa, mutta mie en ole vain osannut "litistää" niitä :D. Kiitos jos vastaat! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toivottavasti tajuat nyt mun selitykset :D Eli menet siihen videoon ja sitten kohtaan "jaa" sitten "upota". Sen jälkeen "näytä lisää" ja sitten "oma koko" ja kirjoitat siihen minkä kokoisena haluat sen, esim. 650x24 ja koko kannattaa kirjoittaa suoraan siihen linkkiin mikä tulee näkyviin. Noita numeroita säädellen voit muokata minkäkokoisena sen halaut blogiisi.

      Sitten kopioit sen linkin, menet bloggeriin ja siihen postaukseen mihin halaut kyseisen videon, sitten menet luo tilasta "html" tilaan ja liität sen kopioidun linkin sinne ja palaat "luo" tilaan niin siellä se linkki sitten on :)

      Poista
    2. Kiitos tosi paljon, tästä oli apua! :)

      Poista
    3. Ootko muuten ollu tuohon uuteen kameraan tyytyväinen? Ootko kuvannut sillä vielä liikkuvia hevosia/ ratsastusta? Ite ostan ehkä saman kameran, niin kysyn mitä oot siitä tykänny? :)

      Poista
    4. Oon ollut tyytyväinen! Hevosia on tullut kuvailtua, tosin ne on aika paikallaan ollu :D Ratsastuksia en ole vielä päässyt oikein kuvailemaan. Mutta tykkään kyllä! :) Seuraavissa pikkusten postauksissa kuvat otettu tuolla uudella kameralla :) Vielä en ole ehtinyt blogiin oikein julkaista tuolla kameralla otettuja kuvia.

      Poista