torstai 28. tammikuuta 2016

Voihan torstai

Tasan viikko mennyt edellisestä postauksesta...jotenkin en vain ole saanut aikaiseksi kirjoittaa viime viikon torstaista, koska no se ei mikään paras päivä ollut. Odottelin kotona tallille lähtöä ihan normaalisti ja olin vielä ihan hyvällä fiiliksellä lähdössä sinne. No fiilis muuttuikin sitten aika pian. Emppu laittoi mulle whatsapissa viestiä ja kysyi mitä Nemolle on oikein käynyt kun oltiin jouduttu lopettamaan. Olin vain että mitä helvettiä on tapahtunut. Tuli kyllä niin puskista Nemon lähtö. Emppu oli tosiaan lukenut siitä Syren fb sivuilta ja ajatellut mun tietävän syyn siihen.

Nemo oli Syren yksi luottoponeista. Nemo oli kiltti ja se oli aina fiksusti. Vaikka muut hepat pelleilisi Nemo harvoin lähti siihen mukaan. Maastossa se oli niin varma, kun ei se siellä mitään säikkynyt. Luonne tällä oli ihan 10++, aina piti kaikessa olla mukana. Menetettiin kyllä hyvä tuntiponi...:(

Oon muokannut noita hevosten esittelysivuja, oli kyllä hirveetä siirtää Nemo tuonne muistoissa osioon...ja ottaa Dottikin pois Syren esittelysivulta. Kyllähän Dotti asuu vielä syressä, ei siis huolta. En vain sillä ponilla enää ratsasta, minkä takia sen otin pois sieltä. Siellä on nyt vain esittelyt niistä hevosista, joilla tunneilla menen tällä hetkellä. Mulla on kyllä hirveä ikävä niitä aikoja, kun vielä ratsastin Dotilla. Se pikkuponi on vaan niin ihana, onneksi se on sentään vielä Syressä, vaikken sillä enää ratsastelekkaan ♥

Eka ratsastus Nemolla, olin siitä niin innoissani, kun viimeinkin sain ratsastaa sillä.

No viime tunnista on jo viikko niin arvatkaa vaan muistanko mitä me tehtiin sillä tunnilla...no en muista. Mulla oli melkein yksityistunti, oltiin nimittäin Ronjan kanssa kahdestaan tunnilla ja oli kyllä sairaan kivaa, kun oli tilaa kunnolla! Menin pitkästä aikaa Helmillä ja se oli kyllä todella kiva! Oikean kierroksen laukoissa vähän kaahaili, mutta tunti meni todella kivasti. Äiti yritti kuvailla, mutta niistä ei oikein mitään tullut, maneesikuvat on vaan niin....

Ennen tuntia käytiin ottamassa Runon kanssa parit kuvat. Mulla on tällä viikolla ollut koulua vain maanantaina ja tiistaina, sitten mulla alkoikin viikonloppu. Yritin saada tälle päivälle kyytiä Syreen niin, että ehtisin kuvailla poneja ja hoitaa Runonkin kunnolla, mutta joudun nytten odotella viiteen, että tallille pääsen lähtemään...

 Paras ystävä ♥

No laitetaan vielä loppuun vanhimmat pikkusten kuvat ja kuulumisia. Nämä kuvat on melkein kuukauden vanhoja jo. Lunta tänne on tullut lisää, tosin nyt loskakelit on alkaneet. Ennen loskien tulossa kävin ajamssa Mixun, kun ei ollut enää hirveitä pakkasia. Poneille kuuluu hyvää, mitään erikoista siellä ei ole tapahtunut. Huomenna ja lauantaina menen aamutalliin ja sunnuntaina sitten iltaan, jos vaikka saisi otettua uusia kuviakin niistä, nämä olikin viimeiset varastossa olevat kuvat. 

2 kommenttia:

  1. Mikset hommaa ajokorttia? Ja eikö Syreen mene busseja :0

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä sinne jotenkin bussilla pääsisi, joutuis mennä vaan aika monella eri bussilla, että sinne pääsisin.

      Poista