keskiviikko 3. helmikuuta 2016

Vanhoja kuvia 1/4

Ajauduin taas katsomaan vanhoja kuvia tuossa joku aika sitten ja löysin oikeesti ihan sairaasti kivoja kuvia! Suurin osa näistä on vielä sellaisia, mitä en ole ikinä ennen julkaissut tai edes tiennyt kuvan olemassaolosta! Osan näistä olenkin ehtinyt jo julkaista mun instagrameissa. (Löytyy nimimerkeillä @katja.hautamaki ja @katjajaponit)

Näitä kuvia tuli niin paljon, että oon jakanut nämä neljään osaa. Nämä ei ole missään aika järjestysessä. Nämä kuvat on 2011-2013 tai 2014. Suurin osa kuvista kumminkin 2012. Eiköhän aloiteta ensimmäinen osa, jossa on Syren entisistä hevosista kuvia! Pahoittelunu joidenkin kuvien laaduista, osa näistä on otettu facen vanhoista kansioista, milloin laatu on kärsynyt. Nemonkin kuvat olisivat kuuluneet tänne, mutta tämä postaukset olin tehnyt jo valmiiksi, ennenkuin Nemo jouduttiin lopettamaan, niin en viitsinyt alkaa tekemään näitä uudelleen. 
1, Maisa ♥
2, Kimi
3, Pyste
4, Tahvo
5, Melli
6, Kimi
7, Kimi
8, Tää ei oikeesti oo mikään paras kuva, mutta tää on jotenki ihana! :') Manda ja Doni
9, En tiennyt yhtään, että mulla on tällänen kuva! Tää on niin ihana, Kimi ja Tintti ♥
10, Tahvo
11, Maisa
12, Melli ja Maisa
13, Pyste
14, Maisa
15, Maisa
16, Manda, tästä mä tykkään ♥
17, Manda ja Doni, tästäkin tykkään ♥
18, Kimi
19, Kimi
20, Kimi ja Tahvo 
21, Pyste
22, Tintti
23, Maisa ♥

Mistä kuvasta te tykkäsitte?

8 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Kiitos, itekki tykkään siitä iha sikana! :3

      Poista
  2. Aww tuo 9 ♥ Tykkään myös numeroista 13, 17 ja 22! Todella ihania kuvia toki nämä kaikki :3

    VastaaPoista
  3. 14 ja 22 on minun suosikkeja, vaikka ihania kuvia on kyllä paljon muitaki. :)

    VastaaPoista
  4. Ihania kuvia! Tykkäsin eniten kuvista 3, 9, 21 ja 22 :)

    Kuviakin kiinnostaa

    VastaaPoista