lauantai 20. helmikuuta 2016

Viidessadas postaus! (Paljon kuvia)

Nyt sitten lähtee, nimittäin viidessadas postaus! Onpas näitä kertynyt tänne vuosien aikana..

Viime maanantaina menin suoraan koulusta tallille ja pidin pitkästä aikaa Apsulla tunnin ja sen jälkeen hoidin iltatallin, mitään ihmeellistä ei tapahtunut oikein. Tiistaina mulla alkoi koulu 8 ja meillä olikin koko päivä teoriaa. Kaiken lisäksi päästiin 14 sijaan jo ennen 12 kotiin! Koko päivä oli niin rento, suunniteltiin mitä tehtäisiin loman jälkeen koulussa kahdella tunnilla ja vastattiin johonkin terveyskyselyyn. Siinä olikin meidän hurja koulupäivä. Ulkonakin oli niin kiva ilma, että käväsin vain kotona ja lähdinkin jo tallille. 

Tallilla olin kahden jälkeen, kävin kuvailemassa oreja ja näistä kuvista tuli kyllä sairaan kivoja! Hetken päästä hainkin Apsun tarhasta, kuvailin sitä vähän lisää ja laitoin sen kaikessa rauhassa kuntoon ja kävin pitkästä aikaa ajamassa. Apsu oli ihan innoissaan! Kaikki tiet ei kuitenkaan ole missään parhaassa kunnossa, niin aika paljon käveltiin. 


Käytiin joku tunnin lenkki, kello oli 20 vaille neljä, niin Apsukin pääsi vielä takaisin ulos. Menin sitten lämmittelemään ja syömään hoitajien koppiin. Ponien omistajakin ilmaantui tallille, vaikka mun piti olla illassa yksin, se kävi sitten ajamassa Mixun, kun mä olin ehtinyt jo käydä ajamssa, muuten oltaisiin menty ajamaan orit samaa aikaa. Mä kävin kuvailemassa vielä Midiä ja Apsustakin tuli parit kuvat otettua. Midin kuvat julkaisen omassa postauksessa. Iltatallissa ei kauaa mennyt kahdelta ihmiseltä ja kotiinkin sain kyydin. 


6 kommenttia:

  1. Todella upeita kuvia! Etenkin nuo, joihin auringonvalo luo kivasti sävyä :) Ootpas sä tosiaan ehtiny postailla tässä vuosien aikana paljon! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos, ite tykkään kans noista missä näkyy toi auringonvalo :3

      Poista
  2. voi että, sun blogissa aina niin ihania ja pirteitä kuvia ♥

    VastaaPoista