keskiviikko 2. maaliskuuta 2016

Helmikuun suosikit

Joulukuun suosikeista tykättiin, joten nyt onkin seuraavien suosikkien aika! Nyt tuleekin sitten Helmikuun suosikit:  

Sarjat
Ehdottomasti paras sarja mitä tässä kuussa olen katsonut, on ollut pako ja ensimmäisen jakson jälkeen jäin siihen jo ihan koukkuun. En ole pitkään aikaan ollut noin koukussa mihinkään sarjaan. Katsoinkin sitten kaikki neljä kautta viikossa. Välillä katsoin koko päivän pelkkää pakoa...Haminan auto matkatkin meni nopeasti sitä katsoen. Oli kyllä kamalaa, kun kaikki jaksot oli katsottu...

Toinen sarja on sitten Uusi päivä, minkä jaksot jatkuivat tässä kuussa ja sitä olinkin jo odottanut! En kyllä tykännyt yhtään siitä miten se jatkui...Mutta muuten olen kyllä tykännyt siitä!

Videosuosikki
Sitten kun pako oltiin saatu katsottua kokonaan loppuun, aloinkin sitten katsomaan youtubesta videoita siitä...Tämä nousikin minun suosikiksi, melko yksinkertainen, mutta tämä on juuri täydellinen! Tykkään kyllä todella paljon! Linkki videoon



Matkalaturi
Olen pitkään ajatellut, että matkalaturi olisi kätevä, kun mun puhelimessa on oikeasti todella huono akku. Tämä matkalaturi on kyllä ollut iso pelastus ja ollut kyllä ehdottomasti kuukauden paras ostos! Eikä se maksanut, kuin kymmenen euroa, eli ei edes paha hinta. 

Ruoka
Mulla on parit ruokasuosikitkin tältä kuukaudelta. Ensimmäisenä suolapähkinät. Niitä aina koulussa kavereiden kanssa napsitaan hyllyiltä, jos ne eteen vain tulevat, haminan automatkoillakin melkein aina suolapähkinöitä ollut mukana ja pari kertaa on tullut ostettua ihan muuten vain niitä. 

Suklaakeksit ja nimenomaan nämä lidlin suklaakeksit. Nämä on vaan niin hyviä ja aina lidlissä ollessa, olen melkein aina ostanut näitä...


Kanasalaatti, sitä on tullut ostettua välillä tallille ja kotonakin sitä on tultu tehtyä pari kertaa ja se on kyllä niin hyvää!

Viimeinen ruokasuosikki on veriappelsiinit. Ne on myös vaan niin hyviä ja välillä syönkin niitä pari kerrallaan. 



Sovellukset
WhatsApp web- tässä kuussa olenkin käyttänyt sitä todella paljon. Niin kätevää jutella ryhmissä koneen kautta. Kuvien tallentaminenkin on helppoa, kun muokkailen välillä muiden kuvia heidän pyynnöstään. 

Vihdoin ja viimein instagramissa toiseen tiliin siirtyminen on helppoa ja nopeaa. Minullahan noita instagramtilejä on useampi, niin tämä uudistus on kyllä todella hyvä! Tuosta kuvasta näkyykin kaikki mun instagram- tilit.


Musiikki:
Nyt vain yksi biisi suosikki ja se onkin Niila - Restless heart! 


Suosikkikuvat:
Joo näitä suosikkikuvia tuli vähän liikaa...mut tykkään näistä niin paljon!
Nää Midin kuvat on vaan niin ihania! ♥
Käytiin Christan kanssa ajamassa orit ja lenkin jälkeen oteltiin vähän kuvia ja tästä mä tykkään, kolme parasta ystävää ♥ 
Haminan reissulta otettu kuva
 Nämä uudet Runon kuvat, rakastan ♥

2 kommenttia:

  1. Oi että, mulla on mennyt toi Instagramin päivitys ihan ohi - ihan mahtava päivitys kyllä kyseessä! Sen siitä saa kun ei jaksa vaivata päätään sovellusten päivittämisellä kun muisti on jatkuvasti täynnä...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla tuon muistin kanssa aivan sama ongelma! Uus puhelin paremman muistin kanssa kelpais...

      Poista