maanantai 28. maaliskuuta 2016

Pikkuset kaupunkiponit

Pitkätä aikaa pikkusista postausta. Mulla ei ole mitään muistikuvaa, milloin viimeksi olen ponien kuulumisia kertonut! Viime viikon sunnuntaina Christa tuli mun mukaan tallille pitkästä aikaa. Käytiin tietenkin ajamassa pojat. Lähdettiin sitten vähän seikkailemaan ja mentiin käymään mun serkun pihalla, harmillisesti mun serkku ei vastannut puhelimeen, niin se ei nähny poneja...No täytyy mennä joskus uudelleen, sinne kun olikin paljon helpompi mennä, mitä muistin. Meidän pikkuset kaupunkiponit kyllä. 

Pääasissa mä ajoin jälleen Apsulla ja Christa Mixulla. Vaihdettiin kumminkin vähän poneja, kun Christa halusi kokeilla Apsua. Sitten kun itse pääsin Mixun kyytiin, niin johan sillä ponilla oli virtaa. Siis se ei oo ikinä laukannu sen perään sitä vauhtia, mitä se sunnuntaina veti. Hölmö pikkuponi ♥ Käveltiin pitkät loppukäynnit lähimetsässä, kuvailtiin lenkin jälkeen hetki ja vietiin ponit talliin. Hoideltiin sitten iltatalli siinä samalla. 

 Tärkeimmät ♥

Tiistaina mun piti olla iltatallissa, mut se päivä menikin Tampereella Krossin raveissa. Torstai meni Syressä ja perjantaina sitten iltatallissa. Käytiin ajamassa toisen tallilaisen kanssa pojat, mä taas Apsulla ja tallilainen sitten Mixulla. Hoideltiin iltatalli, pestiin molemmat vaunut sekä molemmat ajovaljaat. Meillä olikin sitten kunnon varusteiden pesupäivä. Ei niissä kyllä kauaa mennyt. Sunnuntaina olin pitkästä aikaa aamutallissa. Oon viime aikoina ollut lähinnä iltatallissa. Pidin Midillä kaksi talutusta, laitoin yhdelle tallilaiselle Mixun ajokuntoon ja siivosin. tallin. Kuvi en ole ottanut koko viikkoon, onneksi mulla oli näitä Midin kuvia jäänyt joltain kerralta julkaisematta. 


2 kommenttia:

  1. Ihania pikku ajoponeja! Miua harmittaa kauheasti, kun meidän hepoilla ei voi ajaa... Se olisi varmasti ihanaa vaihtelua ratsastukseen. :)

    tallintarinoita.blogspot.fi

    VastaaPoista