perjantai 29. huhtikuuta 2016

Vähän mietiskelyä

Suoraan sanottua viime aikoina bloggaaminen on ollut mulle vähän pakkopullaa. Oon yrittänyt tehdä postauksia, koska mulla on tullut huono fiilis, jos en ole julkaissut moneen päivään postauksia. Eihän sen niin pitäisi edes mennä. Mun pitäis tehdä postauksia aina silloin, kun siltä tuntuu. Mulla on luonnoksissa monia postauksia, mutta ei vain ole tullut sellaista fiilistä, että olisi oikea aika julkaista ne. Postausideoita on, mutta ei vain ole motia tehdä niitä tai julkaista niitä.

Mulla on ollut vissiin jo pari kuukautta parit videotkin, mitä en ole saanut aikaiseksi julkaista. Jotkut postaukset ovat olleet jo tammikuusta asti luonnoksissa. Uusista kuvistakaan ei ole tavallaan puutosta. Pikkusista löytyy kyllä kuvia, Syreltä nyt ei niin usein kuvia tule. Ja kalenteriin on merkattu Dumin kisoja, mitä olen ajatellut mennä kuvaamaan.


Kevätkausi tekee loppuaan, mulla on enää neljä ratsastustuntia jäljellä ja sitten se on jo taas ohi. Vastahan tämä kausi alkoi. Sitten alkaa kesäloma ja koko kesä menee melkein ilman Syreä sekä Runoa. Ei kuulosta mukavalta. En tykkää edes siitä ajatuksesta, etten ensi viikolla pääse sinne, koska helatorstain takia mulla ei ole tuntia. Turhin pyhäpäivä ikinä.

Kesällä mun ratsastukseen tuleekin sitten taukoa, koska ei vain ole ketään jolla voisin ratsastaa. Onneksi mulla on pikkuset ja siellä varmasti vietänkin paljon aikaa kesällä. Mutta Syre on Syre. Ei sitä mikään muu talli korvaa, ei niitä hevosia tai tallilaisia pysty korvaamaan. Siellä on Runo. 


En tosiaan tiedä mitä teen tämän blogin suhteen. Tuntipostauksia ei kohta enää pysty kirjoittamaan ja pikkusten kuulumiset on aina niin samanlaisia, ei niitä varmastikkaan jaksa koko kesää lukea. Väkisinkään en halua postauksia tehdä, mutta en kumminkaan halua lopettaa tätä blogia. Tiedän että jotkut tätä edelleen lukee, vaikka postauksien katselukerrat ovat kyllä laskeneet todella paljon. 

Oon kirjottanut tätä blogia melkein neljä vuotta, kertaakaan mulla ei oo ollut näin pahaa motivaatipulaa tämän blogin suhteen. Tasan kerran olen joutunut, nimen omaan joutunut pitämään taukoa, koska ei ollut toimivaa konetta pariin kuukauteen. Blogit ei vain enää ole se ykkösjuttu. Ennen luin myös todella paljon muiden blogeja, mutta nykyään en lue juuri mitään blogeja. Kiinnostus bloggaukseen on vain jossain avaruudessa, enkä tosiaan tiedä milloin saan taas samaa motivaatiota tehdä postauksia, kuin ennen...


8 kommenttia:

  1. Jos bloggaus on pakkopullaa, sitä ei kannata jatkaa väkisin. Bloggaus on kuitenkin vain harrastus, jonka voi halutessaan lopettaa koska vain eivätkä lukijat siihen loppujen lopuksi vaikuta. Suosittelen, että pidät niin pitkän tauon, että saat lisää motivaatiota, koska pakolla postausten vääntäminen on ikävää ja usein niiden laatukin kärsii.. Luulen, että muutkin lukijat ymmärtäisivät sen, että bloggaus vaatii myös taukoja eikä kesän mittainen tauko kuulostaisi yhtään hassummalta, jos saat sen jälkeen lisää motivaatiota :) Toivon kuitenkin, ettei tosiaan ainakaan lopeta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon Suvi ❤ ja ei huolta, en nyt ainakaan kokonaan ole lopettamassa, sen aika ei nyt vielä aikoihin ole :')

      Poista
  2. Olen samalla kannalla kuin Suvi, kannattaa pitää hyvällä omallatunnolla niin pitkä tauko, kuin tarvitset. Ja voisithan miettiä, että muuttaisit blogiasi enemmän valokuvausblogimaiseen suuntaan? :) Tsemppiä kuitenkin motivaation etsimiseen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Välillä oon kyllä miettiny tota valokuvausblogia, kesäksi se vois ainakin olla ihan hyvä, kun silloin tulee yleensä kuvailtua eniten! Kiitos paljon ❤

      Poista
  3. Jokainen muu opiskeleva ja työssäkäyvä nuori on varmasti mielissään tästä "turhimmasta pyhäpäivästä ikinä". Aika omituinen tuo kommentti siispä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllähän mäki opiskelen ja se on ihan kiva kun ei tarvitse silloin mennä kouluun, silti se on turha pyhä, olis edes perjantaina, eikä tolleen tyhmästi torstaina, että ainakin meidän koulussa pitää mennä sitten vielä perjantaina kouluun, kun joillain on sekin myös vapaana

      Poista
  4. Helatorstai on mustakin aika turha lomapäivä. Joo, ihan kiva saada päivä tai pari vapaata (täällä peruskouluissa perjantaikin vapaa), mutta viikkorytmi menee aivan sekaisin. Nyt kun olen itse työssäoppimassa hotelli-ravintolassa, niin helatorstai sekoittaa kaikki kuormat yms. jotka meille tulee maanantaisin ja torstaisin.

    Mutta pidä ihmeessä taukoa blogeista, mikäli kirjoittaminen tuntuu pakkopullalta! Itsellä on motivaatio kadonnut silloin tällöin ja olen unohtanut tuolloin blogin täysin - näin kävi esimerkiksi pari viikkoa sitten huonosti menneiden kisojen jälkeen. Kisapostaus venyi siis melkein viikon myöhäisemmäksi kuin olin suunnitellut, mutta muutaman päivän lähes 100%:n tauko blogeista teki hyvää ja kirjoitin postauksen lähes tavalliseen tapaani :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo toi helatorstai sotkee kyl vähän viikkorytmii :I Ja kiitos! :3

      Poista