perjantai 6. tammikuuta 2017

Aika sanoa hyvästit

"Nyt olen vapaa ja mukana tuulen
 saan kulkea rajoilla ajattomuuden.
Olen kimallus tähden, olen pilven lento,
olen kasteisen aamun pisara hento.
En ole poissa vaan luoksenne saavun,
mukana jokaisen nousevan aamun,
ja jokaisen tummuvan illan myötä, 
toivotan teille hyvää yötä.


Kauas katson, onnensiivin
elämä mua kantakoon;
kauas tahdon, riemumielin.
Askeleeni kulkekoon.
Luonanne oon aina vaikka
vaihtuu maisemat ja paikka,
onnentähtien alla kuljen
kantaessaan onnen tuulen



Hiljaa saapui enkeli taivaan,
hellästi irrotti kahleet maan.
Kuljetti sinne missä on rauha,
missä ei tuskaa milloinkaan.




Siellä kukkia täynnä on maa,
sydän uupunut levätä saa.
Kevyt kulkea on, ei ahdista siellä,
ei kipua tuskaa taivahan tiellä.




Ei kipua, ei vaivaa enää,
olen saapunut rannalle
Rauhan maan.
Muistoissa – vaikka nyt poissa,
tulen kanssanne kulkemaan"



SB QUICKSILVER "SANTTU" 15.05.2009 - 20.12.2016
Lepää rauhassa ♥

2 kommenttia:

  1. Tästä hevosesta ei olekaan tainnut olla täällä ainakaan hirveästi juttua(?) Joka tapauksessa kyseessä oli kuvien perusteella oikein nätti hevonen! Voimia!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo ei Santtu täällä hirveästi esiintynyt, kuvilla vain. En sen kanssa niin hirveästi ollut tekemisissä, upea hevonen se kyllä oli, varsasta asti ollu ❤

      Poista