torstai 2. maaliskuuta 2017

Paluu kiireiseen arkeen

Tällä viikolla oli aika palata takaisin kouluun ja se kyllä heti näkyy blogin kanssa. Mulla ei vain ole ollut aikaa tai jaksamista avata konetta. Loppu lomakin meni tosiaan tallilla. Lauantaina olin kuvaamassa Toksun rataharjoituksia, enkä vieläkään ole niitä kaikkia kuvia ehtinyt käydä läpi. Vain Toksun kuvat ja tässä postauksessa onkin osa niistä kuvista. Sunnuntaina olin pikkusilla auttamassa laskiaistapahtuman pitämisessä ja sieltä menin pitkästä aikaa ratsastamaan Toksulla. 

Viime viikolla Toksulla oli kunnon treeniviikko, joten sunnuntaina menin sillä ihan rennosti ja se oli kyllä aikasta kiva! Ei mitään erityistä tehty, lähinnä mentiin käyntiä ja ravia. Maanantaina oli kyllä kiva päivä pikkusilla. Ensin pidin yhden talutuksen ja sen jälkeen käytiin ponien omistajan kanssa ajamassa Apsulla reellä! Ensin mä sain olla matkustaja ja nauttia kyydistä, sitten vaihdettiin osia ja pääsin itsekkin ajamaan ja vitsi että se oli kivaa! Ihan erilaista, kuin vaunulla ajaminen. Ärsyttää, että tänne tuli heit nyt nämä loskakelit, olisin niin halunnu päästä ajelee vielä reellä tällä viikolla. 


Tiistaina en ollut koulussa ollenkaan, Leo kävi verenluovtuksessa, eikä sitä voinut jättää kotiin Demin kanssa. Tosin aloitin maanantaina Skamin, joten kaikki ylimääräinen aika mikä mulla on ollut, niin meni sitä katsoen. Tosin katsoin jo ne kaikki kolme kautta, kolmessa päivässä...hups. Tiistaina olin pikkusilla ja pidin muutamia tunteja, eilen mulla oli vapaata talleilta ja tänään käväsin koulussa tekemässä rästitehtäviä ja tänään pitkästä aikaa Syreen! Niin ihanaa, viimeksi oon siellä ollut kolme viikkoa sitten. Meenkin sitten tänään kaksi tuntia putkeen. 


Huomenna mulla ei ole koulua, joten voisin yrittää saada katsottua lauantain kuvia läpi. Toksulle en tällä viikolla taaskaan oikein ehdi, kun olen niin paljon pikkusilla. Lauantaina mulla on siellä parit tunnit ja sunnuntaina lähdetään orien kanssa keikalle pitämään ponitalutusta. Ja meinasin ihan unohtaa, julkaisin kumminkin sen viime viikkoisen mydayn. Video on jo jonkin aikaa ollut julkinen tuben puolella, mutta laitetaan vielä tähän loppuun se: linkki videoon

4 kommenttia:

  1. Mitä sarjoja suosittelet Netflixistä tai mitkä ovat mielestäsi parhaimmat sarjat? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en oikeestaan katso sarjoja tai hirveesti netflixiä. Ainoot sarjat mitkä sieltä löytyy mitkä oon katsonut ja mistä oon tykänny nii on pako, kosto ja vampyyripäiväkirjat, mitkä ny on monelle jo tuttuja. Skamin katoin yleareenasta ja sieltä seuraan kans uutta päivää. 😊

      Poista
    2. Kiitos! Näistäkin oli apua, nimittäin vasta nyt sain aikaiseksi hankkia netflixin ja olen aivan kujalla että mitä katsoisin :)

      Poista