tiistai 23. toukokuuta 2017

ESRA 6.5

Vuorossa jälleen lisää kisakuvia, joita en ole vierä kerinnyt julkaista täällä. Nyt onkin vuorossa Esran kouluosuudesta kuvia. Esteosuuden kuvat tulossa myös pian, kunhan saan kasattua postaukseen kivat kuvat, sekä muokattua ne. Viime viikonloppuna olin kaivarissa kuvailemassa sekä Syressä kuvailemassa, joten sieltäkin tulossa kuvapostauksia. Tälle viikolle on ainakin torstaina tiedossa koulukisojen kuvailua ja yritän vielä järkätä vähän asioita, jos pääsisin kuvaamaan yhden tapahtuman tuossa viikonloppuna, johon olin vähän jo lupautunut menemään, mutta siihen on nyt tullut vähän mutkia matkaan, että katsotaan nyt pääsenkö sinne vai en. 

Helatorstain takia mulla ei tosiaan ole tällä viikolla tuntia syressä, joten olenkin nyt paljon pikkusilla. Ensi viikolla mulla on Syressä viimeinen tunti ja kuvaaja on tulossa. Silloin onkin tiedossa Runon kanssa pieni kuvaustuokio, mutta ei siitä sen enempää vielä. Lisäksi mulla on tidossa valmistujaiskuvaukset pikkusilla! Ei varmaan ole vaikea arvata, kenen ponin kanssa mun valmistujaiskuvat otan. Toivotan todella, että torstaina sekä lauantaina olisi hyvät ilmat ottaa niitä kuvia! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti