torstai 8. kesäkuuta 2017

Valmistujaiset

Viime lauantaina oli aika sanoa hyvästit koululle, opettajalle sekä melkeinpä kaikille luokkalaisille. Kolme vuotta opiskelua takana ja valmistujaiset koitti viimein. En tosiaan tiedä mitä syksyllä teen. Valmistuin leipuri- kondiittoriksi, mutta se ei oikein tunnu siltä omalta jutulta. En toisaalta vielä halua edes miettiä sykysä. Tässä on nyt vielä kesäloma, joka menee aikalailla pikkusilla. 

Maanantaina alkoi leirit ja siellä onkin mennyt aikalailla mun päivät. Sillä leirin jälkeen olen vielä jäänyt puuhailemaan tallille. Eilen olin siellä jopa yli 10 tuntia. Se aika menee vain niin nopeasti. Tänään tosin lähdin aikalailla heti leirin jälkeen, kun ilmakaan ei mikään paras ollut. Konetta ei ole juurikaan tullut avattua, jonka takia blogikin on ollut aika hiljaisella. Yritän tänään laittaa muutamat postaukset ajastukselle. 

Valmitujaiskuvat otin pikkusilla Mixun ja Midin kanssa. Iso kiitos Christalle sekä Janetelle kuvista ♥


Otettiin myös muutamat kuvat meidän koirien kansa. Demiä ei vain oikein kuvailut kiinostanut, niin sen kanssa ei mitään onnistuneita kuvia oikein tullut. 

6 kommenttia:

  1. niin ihania kuvia😍😍 paljon onnea, ite valmistun vuoden päästä samaan ammattiin🙈

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! Ja tsemppii viimeseen vuoteen!

      Poista
  2. Onnea! Mulla olisi ensi keväänä valmistujaiset, vastaanottovirkailija + yo -kombo olisi mulla :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ja voi vitsi paljon tsemppii sulle!! :)

      Poista
  3. Voi kun nää on ihania kuvia kaikki! Onnea valmistumisesta! :)

    VastaaPoista